[Prasówka] Reklamy przestają byc głównym źródłem dochodów prasy.

Źródło: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/prasa-zaczela-zarabiac-wiecej-ze-sprzedazy-niz-z-reklam

Raport „World Press Trends” podkreśla, że po raz pierwszy w XXI wieku wpływy rynku prasowego w większym stopniu były związane ze sprzedażą tytułów niż z reklamami. – (…) Obecnie możemy spokojnie stwierdzić, że największym źródłem przychodów wydawców prasowych stali się czytelnicy.

(…)

Przez wiele lat marketerzy traktowali prasę jako tradycyjny i sprawdzony kanał dystrybucji reklam. Ten model stracił jednak swoje znaczenie, głównie z uwagi na fakt, że reklamodawcy mają teraz do dyspozycji kilkadziesiąt innych platform mediowych, dzięki którym mogą komunikować się z odbiorcami – podkreśla Kilman.

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: